dijous, 6 de juny del 2013

L'alternativa de 2n ESO "Construïm la pau, millorem les relacions"


L'alumnat d'aquesta alternativa ens ha volgut donar testimoni de la seva experiència al llarg del curs 2012/13, i aquestes han estat algunes de les seves opinions:

"Aquesta alternativa és una bona manera d'ensenyar als alumnes a conviure en el centre i el seu entorn. Hem treballat temes com: l'autoestima, com reaccionar davant un conflicte, els tipus de conductes, els drets i deures de cadascun de nosaltres. Parlem molts temes de l'actualitat com l'esclavitud en alguns països o la desigualtat en altres... També hem fet el nostre propi diari personal, per expressar que ens ha semblat la sessió, però per donar a conèixer els nostres sentiments envers la classe...". 
Pilar A.

Personalment, quan vaig començar l'alternativa no em va semblar que jo pogués fomentar els meus coneixements... A mesura que ha anat passant el curs m'he adonat que ha sigut una bona experiència per fer-me reflexionar”. 
Ainoa G.

L'alternativa em sembla prou bé, però no hi participa gaire gent. Estaria bé que la practiquessin més alumnes, ja que fem diverses coses. Aquesta assignatura serveix per autovalorar-se, saber que és la Pau i mirar alguna que altra pel·lícula”.
Joan M.

El que més m'agrada és com una simple assignatura més, et pot fer veure les coses amb un altra perspectiva, com aprens coses noves, com t'ajuden...Hem mirat pel·lícules, ens hem informat sobre la pau, els Drets Humans... Hem comentat molts temes, i hem aprés molt”. 
Andrea F.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada